Το «κούρεμα» του κατασκευαστικού έργου της «Ολυμπίας Οδού», δηλαδή
του μεγαλύτερου έργου υποδομής που εκτελείται στη χώρα, αφήνει ανοιχτό
για πρώτη φορά από το πλέον επίσημο βήμα, αυτό της Βουλής, το υπουργείο
Υποδομών.
Απαντώντας σε ερωτήσεις και αναφορές βουλευτών της Πελοποννήσου, ο υφυπουργός Υποδομών, κ. Ι. Μαγκριώτης αφού διέψευσε τις πληροφορίες περί διακοπής του έργου, σημείωσε ότι το υπουργείο εξετάζει τα εξής σενάρια:
- Είτε η Σύμβαση Παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού να καλύπτει το τμήμα
του αυτοκινητοδρόμου μέχρι τον Πύργο, άρα να κοπούν τα 76 χλμ που
ενώνουν την πρωτεύουσα της Ηλείας με την Τσακώνα
- Είτε να καλύπτει το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου έως την Πάτρα και η
κατασκευή του τμήματος Μιντιλόγλι - Α/Κ εισόδου Πύργου να κατασκευαστεί
ως δημόσιο έργο, δηλαδή να φύγουν 170 χλμ από τα 365 συνολικώς της
σύμβασης παραχώρησης, η οποία θα αρκεστεί στα πιο βιώσιμα 200 χλμ του
έργου (Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα).
Έτσι, το τμήμα Πάτρας - Πύργου θα γίνει ως δημόσιο έργο, ενώ η
κατασκευή του κομματιού Πύργος - Τσακώνα θα παραπεμφθεί στις Ελληνικές
καλένδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου