ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ
Συνέλευση κάθε Δευτέρα, 6.00μμ (χειμώνα), 7.00μμ (καλοκαίρι)
ΘΕΟΦΙΛΟΥ 9Α , ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ, πίσω από την Εφορία της Ν. Ιωνίας
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6981200566, 6978889545, 6982510424

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Διόδια: Απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου που διατάζει την αναστολή εκτέλεσης της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων


Στις 24/11/2011 εκδικάστηκε από το Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Κορίνθου η αίτηση αναστολής με αίτημα να ανασταλούν οι α) η πράξη βεβαίωσης παράβασης με επιβολή προστίμου διακοσίων ευρώ (200,00€) για την "παραβαση" της άρνησης πληρωμης διοδίων τελών , β) η  απόφαση του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Κορινθίας με την οποία αποφασίστηκε η αφαίρεση για χρονικό διάστημα είκοσι (20) ημερών της άδειας ικανότητας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας μετά των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματός μου και γ) της απόφασης του τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων Κορινθίας με την οποία απορρίφθηκε η διοικητική (ιεραρχική) προσφυγή μου, μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης επί της ασκηθείσας προσφυγής μου. Το Δικαστήριο έκανε δεκτή την αίτησή μου και ανέστειλε την απόφαση για την αφαίρεση για χρονικό διάστημα είκοσι (20) ημερών της άδειας ικανότητας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας μετά των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματός μου, κρίνοντας πλην των άλλων, ότι η προσφυγή μου δεν είναι απορριπτέα ως προδήλως απαράδεκτη ή προδήλως αβάσιμη. 

Υπάρχουν βεβαίως Δικαστές… Που για όποιον το ξεχνά, έχουν προς το παρόν την απόλυτη  εξουσία να κρίνουν…  

http://alampasis.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου